ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало Справочник
Обекти
Събития
Карта
Кино
Театри
ТВ
Hippie Bazar
н.о.
Зареждане ...
Оцени го:
Дата:
Час:
12:30 ч.
Място:
Описание:
Вдъхновени от Hippie Market-ите на о-в Ибиза за 3-ти път организираме Hippie Bazar в нашaта свежа пролетна градина. Поради огромния интерес, базарът ще се проведе и два дни.
Духът на 70-те изцяло ще ни превземе с хипи аксесоари, vintage накити, цветни и рошави коси, расти, плитки, цветя, големи очила, шарени и широки дрехи, както и дузина аксесоари и бижута.
Hippie стилът е свобода. Намерете своят най-подходящия аксесоар за лятото при нас.
През 60-те години хипи-културата "еволюира" от бийт-движението и това до голяма степен се дължи на променените нови музикални вкусове, които "еволюират" от джаз към рок' ен' рол. На 6-ти септември 1965 г. в своя статия Майкъл Фелън за пръв път използва думата "хипи". Думата започва масово да се използва в медиите две години по-късно. Център на хипи движението става Лос Анджелис и Сан Франциско, и въобще Калифорния се превръща за хипарите в нещо като "бленувана" страна.
Едно от най-култовите места в този смисъл става Хейт-Ашбъри в Сан Франциско, където хипитата се сбират, провеждат спонтанни музикални и театрални представления и пърформанси и го обявяват за своя "свободен град". Там живеят през 60-те такива изпълнители като Джеферсън Аърплейн, Грейтфул Дед и Джанис Джоплин. Хейт-Ашбъри достига най-голямата си популярност през лятото на 1967 г. (обявено за "Лято на любовта"), когато 75 000 младежи се събират там, за да заявят открито новото движение, обединено от музиката, наркотиците и бунта срещу системата. По същото време хит става песента на Скот Макензи "San Francisco (be sure to wear flowers in your hair)".
Характерно за философията на хипитата е, че не са организирани и не приемат насилието. В центъра на битието поставят любовта. Присъединяващите се към хипи-движението младежи са търсели общество, в което е възможно да обичаш и да бъдеш обичан. За свои кумири хипитата провъзгласяват Исус, Буда, Махатма Ганди и св. Франциск Азиски.
Цветята, тяхната емблема, са символизирали красота и яркост, дивост и примитивизъм, откритост и естественост, стремеж към мекота, ненасилие, любов към цялата природа и, както утвърждават хипитата, към "райско-телесното". Това се откроява и в характерният начин на обличане и множеството символи, подчертания вкус към цветното, и свободните кройки.
Духът на 70-те изцяло ще ни превземе с хипи аксесоари, vintage накити, цветни и рошави коси, расти, плитки, цветя, големи очила, шарени и широки дрехи, както и дузина аксесоари и бижута.
Hippie стилът е свобода. Намерете своят най-подходящия аксесоар за лятото при нас.
През 60-те години хипи-културата "еволюира" от бийт-движението и това до голяма степен се дължи на променените нови музикални вкусове, които "еволюират" от джаз към рок' ен' рол. На 6-ти септември 1965 г. в своя статия Майкъл Фелън за пръв път използва думата "хипи". Думата започва масово да се използва в медиите две години по-късно. Център на хипи движението става Лос Анджелис и Сан Франциско, и въобще Калифорния се превръща за хипарите в нещо като "бленувана" страна.
Едно от най-култовите места в този смисъл става Хейт-Ашбъри в Сан Франциско, където хипитата се сбират, провеждат спонтанни музикални и театрални представления и пърформанси и го обявяват за своя "свободен град". Там живеят през 60-те такива изпълнители като Джеферсън Аърплейн, Грейтфул Дед и Джанис Джоплин. Хейт-Ашбъри достига най-голямата си популярност през лятото на 1967 г. (обявено за "Лято на любовта"), когато 75 000 младежи се събират там, за да заявят открито новото движение, обединено от музиката, наркотиците и бунта срещу системата. По същото време хит става песента на Скот Макензи "San Francisco (be sure to wear flowers in your hair)".
Характерно за философията на хипитата е, че не са организирани и не приемат насилието. В центъра на битието поставят любовта. Присъединяващите се към хипи-движението младежи са търсели общество, в което е възможно да обичаш и да бъдеш обичан. За свои кумири хипитата провъзгласяват Исус, Буда, Махатма Ганди и св. Франциск Азиски.
Цветята, тяхната емблема, са символизирали красота и яркост, дивост и примитивизъм, откритост и естественост, стремеж към мекота, ненасилие, любов към цялата природа и, както утвърждават хипитата, към "райско-телесното". Това се откроява и в характерният начин на обличане и множеството символи, подчертания вкус към цветното, и свободните кройки.
Добави обект
Добави събитие
АКТУАЛНИ ОФЕРТИ С ОТСТЪПКИ:
Великденска СПА почивка в Хотел Балканско Бижу 4* край Банско! 2 или 3 нощувки със закуска и вечеря, отопляем вътрешен басейн, джакузи, сауна, парна баня и релакс зона, безплатно за деца до 5.99 г.;
Цена: 190.00 лв, вместо 190.00 лв.
Екскурзия в Истанбул - величественият мегаполис на Азия и Европа! 2 нощувки със закуски, транспорт и екскурзовод от Рикотур
Цена: 165.00 лв, вместо 165.00 лв.
12 листов семеен календар COLORS за 2024 г. с 12 Ваши снимки в син или лилав цвят от New Face Media
Цена: 13.60 лв, вместо 13.60 лв.
Уикенд до мегаполиса Истанбул и град Одрин! 2 нощувки със закуски в хотел 3* и транспорт от Роял Холидейз
Цена: 180.00 лв, вместо 195.00 лв.
ЗА НАС:
За контакти:
тел.: 0886 59 82 67
novini@plovdiv24.bg
гр. Пловдив, ул."Александър I" 32,
Бизнес Център Plovdiv24.bg
©2004 - CurrentCopyrightYear Медия груп 24 ООД. Plovdiv24.bg - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Plovdiv24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени). Възпроизвеждането на цели или части от текста или изображенията става след изрично писмено разрешение на Медия груп 24 ООД. Мненията изразени във форумите и коментарите към статиите са собственост на авторите им и Медия груп 24 ООД не носи отговорност за тях. Поставянето на връзки към материали в Plovdiv24.bg е свободно. Сайтът е разработен от Медия груп 24 ООД.
Сайтът е създаден от пловдивчани, за пловдивчани. 100% пловдивски продукт.
Статистика: